Aby zgłosić chęć udziału w Szkole Animatorów i Pedagogów Społecznych wystarczy wejść w poniższy link, uzupełnić wszystkie niezbędne informacje i zapisać je, klikając przycisk wyślij:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGVMgeaVFqft6Iv-IfH1jDy9fBMFuX12Xs_sGK_kiEo3ZHvQ/viewform
Wszystko trafi bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mailową.
Do kogo adresowana jest Szkoła Animatorów i Pedagogów Społecznych?
Przede wszystkim do osób, które:
pracują w środowiskach lokalnych
swoją przyszłość chcą związać ze streetworkingiem
chcą pracować z pasją jako profesjonaliści w swojej branży
mają dużą motywację do rozwoju osobistego
chcą nauczyć się, w jaki sposób efektywnie wspierać innych
chcą nauczyć się metod i narzędzi pracy streetworkera
chcą rozwinąć swoje zasoby i umiejętności interpersonalne
Dlaczego warto wziąć udział w szkole?
SzAiPS jest programem szkoleniowym, umożliwiającym zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu organizowania społeczności lokalnych w ramach procesów rewitalizacji społecznej metodami streetworkingu i pedagogiki ulicy. SzAiPS będzie pokazywała jak budować partnerskie grupy inicjatywne, które planują rozwój lokalny i podejmują się realizacji wspólnych inicjatyw, w oparciu o potrzeby społeczne oraz z wykorzystaniem lokalnych zasobów. Będzie kładła także duży nacisk na partycypację obywatelską i włączanie społeczności lokalnej w procesy decyzyjne. Koncepcja SzAiPS powstała w oparciu o pragnienie, aby ci którzy chcą pracować w społecznościach i ze społecznościami, robili to w najlepszy możliwy sposób. Skupiamy się nie tylko na przekazaniu wiedzy i narzędzi do pracy z drugim człowiekiem czy grupą, ale również odpowiedniego podejścia do potrzeb i możliwości lokalnych społeczności.
Czego możecie się spodziewać?
W programie znalazły się 3 sesje weekendowe:
Moduł 1 - Ja jako streetworker (5-7.05.2017)
Moduł 2 - Narzędzia pracy streetworkera (19-21.05.2017)
Moduł 3 - Streetworker w działaniu (2-4.06.2017)
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonych dokumentach - ogłoszenie o naborze, regulamin rekrutacji.