Dbając o dobrą organizację i komfort naszych uczestników przedstawiamy Państwu poniżej kilka praktycznych informacji o naszym wydarzeniu
Pierwsza część FIL odbywa się w Olsztynie - Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji, ul. Jagiellońska 91a
http://centruminnowacji.eu/pl/kontakt.html
Przed budynkiem znajduje się duży parking więc nie będzie problemów z postojem. Ci z Państwa, którzy przyjadą do Olsztyna pociągiem mogą dojechać autobusem nr 26 z dworca Olsztyn Główny. Czas przejazdu wynosi 11 minut. Autobus odjeżdża o 8.40 lub 9.10.
W godzinach 9.00-9.50 czekamy na Państwa i zapraszamy do rejestracji i pobrania materiałów. W tym czasie będzie już też dostępny bufet, więc można napić się herbaty lub kawy. Ci z Państwa którzy na nasze zaproszenie zdecydują się przywieźć jakieś produkty lokalne to prosimy o ich przekazanie Edycie Karpińskiej, która zadba o to, by znalazły się one podczas drugiego śniadania na które zaprosimy podczas pierwszej przerwy kawowej - po zakończeniu części plenarnej.
O godzinie 10 rozpoczynamy Forum, przywitamy Was Wszystkich, a zaraz potem zaczniemy już wystąpienia poszczególnych ekspertów.
Po zakończeniu tej części ok. 11.45 zapraszam na wspomniane już drugie śniadanie FILowe.
Po przerwie rozpoczynamy część II - seminaria. Każdy zgłaszając się dokonywał wyboru seminariów, więc prosimy o udanie się na właściwe, które Państwo wybrali. Seminaria będą odbywały się na 3 salach, które będą oznaczone nazwą danego seminarium.
Pomiędzy seminariami tj. 13.25-13.45 mamy drugą przerwę kawową, z której można skorzystać przechodząc na drugie seminarium.
Po zakończeniu seminarium zapraszamy na lunch ok. 15.00
Na tym zakończymy część I Forum Inicjatyw Lokalnych, a Tym którzy tylko zadeklarowali udział w tej części serdecznie podziękujemy i pożegnamy się, licząc na kolejne spotkanie niebawem.
Wszyscy pozostali, po lunchu, udadzą się na część II FIL, które odbędzie się w Kaczym Bagnie.
Zdecydowanie większość osób wybiera się tam samochodem. Jeżeli ktoś z Was ma w samochodzie jakieś wolne miejsce to serdecznie prosimy o zabranie ze sobą osób, które nie mają własnego transportu. Informację o wolnych miejscach można przekazać na dwa sposoby:
- odpowiadając na tego maila do Wszystkich, wskazując ilość wolnych miejsc i kontakt w celu umówienia się na wspólną podróż
- zapisując informację na specjalnym plakacie, który będzie wisiał w holu, również podając informacje wskazane wyżej.
Jako organizatorzy też będzie dysponować pojedynczymi miejscami, więc pomożemy w miarę możliwości.
Druga część rozpocznie się o godz. 18, we wspomnianym już Kaczym Bagnie - Miejscu Inicjatyw Pozytywnych, gdzie czas płynie wolniej, a magia miejsca powoduje, że goście zawsze z żalem odjeżdżają
http://kaczebagno.pl/kontakt/
Od godziny 17 będziemy już czekali z gorącą herbatą i kawą na uczestników, a o godz. 18 rozpoczniemy spotkamy się na sali, by Gospodarze opowiedzieli słów kilka o historii miejsca i zaprosili na warsztaty artystyczne.
Po warsztatach artystycznych spotkamy się na kolacji o godz. 20, zaś po niej proponujemy o 21.30 Kino Inicjatyw Lokalnych. Jeśli ktoś posiada jakieś filmiki przedstawiające projekty, wydarzenia, inicjatywy to prosimy o ich zabranie, abyśmy zobaczyli różne oblicza aktywności społecznej.
Reszta wieczoru zależy już od Nas samych, miejsce na pewno będzie sprzyjało różnym aktywnościom.
Drugiego dnia spotykamy się o godz. 7.45 na śniadaniu, z którego można skorzystać do godz. 8.45, tak by o godz. 9 rozpocząć pierwszą turę zaplanowanych seminariów. Tu zasady są takie same jak pierwszego dnia tj. udajemy się na wcześniej wybrany warsztat, na jedną z trzech oznakowanych sal. Przed drugą turą seminariów ok. 10.15 zapraszamy na przerwę kawową, którą też powtórzymy o 11.45 po zakończeniu drugiej serii seminariów. Natomiast o 12.00 spotykamy się Wszyscy w jednej sali, aby uczestniczyć w dyskusjach stolikowych na różne tematy związane z aktywnymi społecznościami. Po ich zakończeniu ok. 13.30 odbędzie się ostatnia przerwa kawowa, a tuż po niej ostatni punkt programu - prezentacja dobrych praktyk kilku aktywnych społeczności. Forum zakończymy o godz. 15 wspólnym obiadem. Po obiedzie będzie czas na pożegnanie, życzenie sobie szczęśliwej podróży i wielu sukcesów w codziennej aktywności oraz realizacji planów i marzeń.
Wierzymy, że FIL będzie fajnym i cennym spotkaniem dla Was, a wspomnienia i doświadczenia pozostaną na długo w Waszej pamięci
Do zobaczenia
Forum Animatorów Społecznych